mandag den 3. september 2012

TADAA!

 
Så I mon den ruminddelte kasse på min facebookside, som jeg købte i går på loppemarked?
I hvert fald kan den ses her.
Den kan også ses lige nedenfor, men noget forandret.
Den har fået en gang maling, tapet i bunden og står nu på badeværelset med diverse toiletsager i.
Fik egentlig først idéen til, hvad den skulle bruges til, da den var helt færdiglavet,
men jeg tror bestemt ikke, at jeg ombestemmer mig, da den passer perfekt ind på min lille reol derude.


14 kommentarer:

  1. den er fin som opbevaring... en god ide også til sygarnruller og så´n noget...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er den nemlig. Den er vist egentlig beregnet til at hænge op på væggen, men nu får den lov at ligge. :)

      Slet
  2. For fillan du er en handlingens dame, shit du er effektiv. Gid jeg kunne rykke lige så hurtigt som dig. Den er blevet meget meget fin og er da perfekt til opbevaring i badeværelset :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe.. Tak, søde Dorte :)
      Jeg kunne bare ikke rigtig vente med at se, hvordan den ville se ud:)
      Den var jo mildest talt et vrag før!

      Slet
  3. Du er simpelthen for hurtig er du! :) Den er blevet mega flot - skal da vist lige have mine hengemte trævarer op til revurdering inden de bliver kasseret - tusind tak for inspiration.

    Må jeg spørge hvad du bruger af maling til dine trævarer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gik ret stærkt denne gang, men jeg måtte bare i gang, så snart jeg fik lidt tid.
      Fedt, du kunne bruge det til noget :)
      Det er ganske almindeligt træ og metal-maling.


      Slet
  4. Inge Arnkjær, Nuuk3. september 2012 kl. 11.13

    Man bliver virkelig inspireret af din kreativitet. Fantastisk flotte, farvestrålende ting du laver. Min datter er lige flyttet i lejlighed, der har vi ladet os inspirere af bl.a. dig, og samlet lutter brugte ting og møbler, malet og tapeseret. Hun er rigtig glad for resultatet, og hendes veninder beundrer det :)
    Tak for det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow, sikke en hilsen at få!
      Det er jeg rigtig beæret over og hvor er det fedt at kunne være med til at inspirere andre - det gør mig SÅ glad :)

      Slet
  5. Sidder lige her og tænker, hold da fest hvor er der fart på den dame! Blir helt bekymret fordi jeg selv indimellem kan ha svært ved at finde tid i en hverdag med familie og job! Hvordan gør du? Den er rigtig fin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      Ja, lige med denne her gik det stærkt :)
      Og måske havde jeg blandt andet muligheden for at blive færdig i en fart, fordi jeg netop ikke har børn (endnu).

      Slet
  6. Nice! Du fant den i går, og i dag er den ferdig oppusset og blogget om..? Imponerende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kriblede lidt for at komme i gang, må man sige :)

      Slet
  7. hvor er den bare fin! du er så god til at få malet ting og sager og tapetseret :)

    SvarSlet