onsdag den 17. oktober 2012

Her bor jeg

 

I Forum fandt jeg en stand, hvor jeg rigtig fik lyst til at rode for at finde de helt små skatte.
Ofte kan de fine ting godt ligge gemt, så man må bruge lidt ekstra tid på at nærstudere i kasser osv.
I netop denne stand fandt jeg rigtig mange små bitte skatte.
Der i blandt denne lille bog, som jeg bare ikke kunne lade vær' med at købe.
Bogen hedder Her bor jeg, er fra 1951 og havde i sin tid kostet 2 kroner og 85 ører.
Nu har jeg jo ikke et barn selv, jeg kan læse højt for,
men tænker, at de mange billeder kan tage del i sjove klip og klistre-projekter.
Eller skulle man gemme den, som den er..?
Uanset hvad synes jeg bare, den er virkelig sød!
 

10 kommentarer:

  1. Gemme den som den er!! Eller put i glas og ramme, for den er godt nok fin:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den skøn! Den ville jeg ikke kunne klippe i! Jeg ville nok komme til at tage en masse kopier som jeg kunne bruge til klippe-klistre :)

    SvarSlet
  3. Simpelthen skøn! Men kopier endelige fra den, hvis du vil hænge billeder op. For den er da for sød at klippe i ;-)

    SvarSlet
  4. en lille fin skat som du måske en dag kan kigge i med en mini-anna :)

    SvarSlet
  5. Ja for hytten hvor er den skøn.

    SvarSlet
  6. Sikke en sød bog! Jeg synes også du skal gemme den og få taget en kopi til ophæng, hvis du vil have noget fra den på væggen :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet